Świętokrzyska 32, Warszawa

Zapraszamy:
poniedziałek – piątek, g. 9:00 – 19:00
sobota, g. 10:00 – 15:00

Tavex Warszawa Centrum

Dane rejestrowe

Tavex Sp. z o.o.
ul. Świętokrzyska 32,
lok. 1U-93, 00-116 Warszawa
NIP: 951 238 18 72
REGON: 147351719
KRS: 0000518067
Kapitał zakładowy: 300.000,00 PLN

skype:
tavex.pl

Napisz do nas

Zanim wyślesz do nas wiadomość upewnij się, że rozwiązanie Twojego problemu nie znajduje się w najczęściej zadawanych pytaniach.

* pole wymagane

O nas

Tavex jest uznaną firmą finansową, która dostarcza metale szlachetne oraz oferuje usługi wymiany walut oraz płatnicze dla szerokiego kręgu klientów. Współpracują z nami osoby prywatne, klienci o najwyższych dochodach, firmy różnych wielkości a także instytucje finansowe. Tavex prowadzi obecnie w ośmiu europejskich krajach 30 ekskluzywnych kantorów wymiany, które obsługują średnio 1,3 miliona klientów rocznie. Założony w 1991 roku Tavex jest częścią grupy Tavid – wiodącego dealera metali szlachetnych w Europie Północnej. Grupa jest wolna od długów i zajmuje silną i stabilną pozycję finansową. Dysponuje jednymi z największych, nieobjętych hedgingiem zapasów w regionie wynoszących 500 kilogramów fizycznego złota bulionowego.

Misja i poglądy

Naszą misją jest wszechstronny handel walutami, złotem i srebrem po zbalansowanych i przystępnych cenach zaspokajających oczekiwania zarówno klientów, partnerów, pracowników jak i właścicieli.

Nasze podstawowe wartości

Niemal dwa dziesięciolecia niezakłóconego rozwoju firmy Tavex to efekt naszej filozofii biznesowej. Opiera się ona na filarach trzech zasad, którymi kierujemy się w naszej działalności od samego początku:

Zobowiązania na przyszłość

Bardzo nas cieszy fakt, że nasza filozofia biznesowa i stała troska o zadowolenie klientów, partnerów i pracowników przynosi nam sukcesy. Nadal chcemy kroczyć drogą jakości, kompetencji i zaufania. Jesteśmy przekonani, że nasze przyszłe osiągnięcia będą wynikiem naszego ciągłego dążenia do zapewnienia wyjątkowych usług.

Nasza historia: Tavex i TavexPlus

Tavid AS (macierzysta firma dla Tavex) powstał w 1991 roku w Tallinie, stolicy Estonii. Zaczynając od jednego kantoru wymiany walut dynamicznie wkroczyliśmy na rynek ośmiu europejskich krajów tworząc sieć 30 zintegrowanych kantorów o szerokim zakresie wymiany.

Nasz założyciel, Alar Tamming, wszczepił nam typowe dla niego przedsiębiorczość oraz wysoką kulturę obsługi klienta. Te cechy do dziś charakteryzują koncern Tavid i stanowią siłę napędową, dzięki której przez ostatnie 25 lat rozwijamy działalność i poszerzamy naszą ofertę produktów i usług.

Naszym najważniejszym zadaniem pozostaje możliwie jak najlepsze sprostanie oczekiwaniom naszych klientów, którzy są najbardziej istotnym aspektem naszych przedsięwzięć. To dlatego polski oddział Tavex zdecydował się rozszerzyć działalność, tym samym otwierając w 2017 roku TavexPlus!

Dostawa i koszt wysyłki

Podczas składania zamówienia w naszym sklepie internetowym możecie Państwo wybrać dostawę kurierem pod wskazany adres lub do wybranej placówki pocztowej, jak również odebrać zamówienie osobiście w naszym oddziale przy ul. Świętokrzyskiej 32 w Warszawie.

Jeżeli życzycie sobie Państwo, aby zamówione przez Państwa produkty zostały dostarczone do innego kraju, prosimy przed złożeniem zamówienia o telefoniczne skontaktowanie się z nami pod numerem +48 22 114 00 20 lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem tavexplus@tavex.pl, aby uzyskać szczegółową informację o cenach i warunkach realizacji takiego zamówienia.

Metody płatności

Klienci TavexPlus mogą nabyć oferowane przez nas produkty poprzez złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym lub odwiedzając placówkę w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 32. Należy pamiętać o tym, że klient, zleceniodawca oraz odbiorca muszą zawsze być tą samą osobą (dla przykładu oznacza to, że zamówienia nie może odebrać inna osoba niż ta, która go dokonała). Zasada ta ma zastosowanie zarówno podczas zakupów w sklepie internetowym, jak również zakupów stacjonarnych.

Numery rachunków bankowych

PKO BP S.A.

SWIFT: BPKOPLPW
PL56 1020 1097 0000 7902 0266 3326 (PLN)
PL61 1020 1097 0000 7702 0266 3334 (EUR)
PL66 1020 1097 0000 7502 0266 3342 (GBP)
PL57 1020 1097 0000 7402 0266 3359 (USD)

Pekao S.A.

SWIFT: PKOPPLPW
10 1240 5950 1111 0010 5947 8806 (PLN)
56 1240 5950 1978 0010 5947 9151 (EUR)
78 1240 5950 1789 0010 5947 9281 (GBP)
23 1240 5950 1787 0010 5947 9207 (USD)

Raiffeisen Bank Polska S.A.

SWIFT: RCBWPLPW
82 1750 0009 0000 0000 2797 8851 (PLN)
32 1750 0009 0000 0000 2797 8975 (EUR)
84 1750 0009 0000 0000 2797 9106 (GBP)
49 1750 0009 0000 0000 2797 9057 (USD)

BZ WBK S.A.

SWIFT: WBKPPLPP
59 1090 1056 0000 0001 2411 3587 (PLN)
25 1090 1056 0000 0001 2411 3617 (EUR)
88 1090 1056 0000 0001 2411 3647 (GBP)
92 1090 1056 0000 0001 2411 3672 (USD)

mBank S.A.

SWIFT: BREXPLPW
91 1140 1010 0000 2448 8200 1001 (PLN)
64 1140 1010 0000 2448 8200 1002 (EUR)
42 1140 1010 0000 2448 8200 1010 (GBP)
37 1140 1010 0000 2448 8200 1003 (USD)

Polityka prywatności TavexPlus

Tavex Sp. z o.o. z najwyższą powagą traktuje ochronę prywatności, w tym ochronę danych osobowych osób odwiedzających naszą stronę internetową www.tavex.pl. W związku z tym przedstawiamy Państwu niniejszą Politykę Prywatności oraz Regulamin Sklepu wyznaczające granicę o podstawy zbierania oraz przetwarzania Państwa danych osobowych przez naszą firmę. Poniżej znajdziecie Państwo dokładne informacje dotyczące sposobów przetwarzania Państwa danych osobowych oraz celów tego przetwarzania. Podając swoje dane w Formularzu Rejestracyjnym elektronicznie na stronie www.tavex.pl zostaniecie Państwo poproszeni o wyrażenie niezbędnych zgód na przetwarzanie danych osobowych.
Administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 pkt. 4 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135, z późn. zm., dalej zwana Ustawą), jest Tavex Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-116) przy ul. Świętokrzyskiej 32.
Dane osobowe są przetwarzane w zgodzie z Ustawą. Celem przetwarzania Państwa danych jest zapewnienie wykonania naszych obowiązków oraz ochrony naszych praw związanych z Państwa zakupami. Przetwarzanie danych następuje w oparciu o zasady opisane poniżej.
1. Dane, które możemy zbierać
Możemy zbierać i przetwarzać następujące dane osobowe:

1.1 Dane, które nam Państwo przekazujecie. Mogą Państwo przekazać nam swoje dane osobowe poprzez wypełnienie formularza na naszej stronie www.tavex.pl, jak również kontaktując się z nami przez telefon (22) 114 00 20, e-mail tavex@tavex.pl lub w inny sposób. Dane mogą być również zbierane w związku z rejestracją w naszym sklepie gdy szukacie Państwo produktu, składacie zamówienie, bierzecie udział w dyskusjach na kanałach social media, bierzecie udział w konkursie, promocji lub ankiecie, oraz gdy zgłaszacie problem na naszej stronie. Możemy zbierać następujące dane:
• imię,
• nazwisko
• datę urodzenia,
• adres,
• adres e-mail,
• numer telefonu,
• unikalny numer identyfikacyjny konsultanta,
• PESEL,
• NIP,
• numer konta,
• numer paszportu (od konsultantów biorących udział w konferencjach międzynarodowych)

Przekazanie danych jest dobrowolne niemniej jednak w przypadku ich niepodania realizacja niektórych oferowanych przez Tavex usług będzie niemożliwa.
1.2 Dane, które zbieramy na Państwa temat. Nasza firma za pośrednictwem strony www.tavex.pl przechowuje historię Państwa zakupów.
Przy każdej Państwa wizycie na naszej stronie www.tavex.pl możemy automatycznie zbierać następujące dane:
• informacje techniczne, w tym adres IP Państwa komputera, informacje dotyczące Państwa danych do logowania, nazwy i wersji przeglądarki, strefy czasowej, dodatków zainstalowanych w Państwa przeglądarce i ich wersji, systemu operacyjnego.
• informacje o Państwa sesji, w tym o adresach URL, z których zostali Państwo przekierowani na naszą stronę lub na które zostali Państwo z niej przekierowani (wraz z datą przekierowania); produktach, które Państwo przeglądali lub których Państwo szukali; czasie ładowania stron, błędach pobierania, długości wizyty na określonych stronach, Państwa aktywności na stronach (przeglądanie, kliknięcia, mouse-overs), metodach, przez które Państwo opuścili stronę oraz numerach telefonów, z których dzwonią Państwo na numer obsługi klienta (22) 114 00 20.
1.3 Dane, które otrzymujemy z innych źródeł. Możemy otrzymać dotyczące Państwa dane, jeżeli korzystacie z innych stron WWW, które obsługujemy lub z innych usług, które oferujemy. Współpracujemy również z podmiotami trzecimi (w tym, na przykład, partnerami biznesowymi, podwykonawcami usług technicznych, dostawczych, płatności, sieciami reklamowymi, podwykonawcami usług analitycznych, wyszukiwarkami, biurami informacji kredytowej) i możemy otrzymywać od tych podmiotów dotyczące Państwa dane.
2. Wykorzystanie danych
Wykorzystujemy posiadane dane w następujących celach:
• aby wykonać nasze obowiązki wynikające z umów, które z Państwem zawieramy, oraz aby dostarczać Państwu informacje, produkty i usługi, które od nas zamawiacie, w tym do rozwiązania sporów, zbierania opłat oraz rozwiązywania problemów;
• aby dostarczać Państwu informacje o innych produktach i usługach, które oferujemy, podobnych do tych, które kupiliście lub którymi się zainteresowaliście – o ile wyrazicie na to zgodę;
• aby zapewnić Państwu wykonanie praw, które wynikają z umów, które zawarliście
z Tavex;
• aby spełnić obowiązki nałożone na nas przez prawo, a wynikające z naszej współpracy, jak takie jak obowiązki podatkowe, ubezpieczeniowe, statystyczne itp.
• aby informować Państwa o zmianach w naszych usługach;
• aby zapewnić, że treści na naszej stronie są prezentowane w najbardziej optymalny dla Państwa sposób;
• aby zarządzać naszą stroną w szczególności w celu rozwiązywania problemów, analizy danych, testowania, badania i w celach statystycznych;;
• aby umożliwić Państwu możliwość korzystania z interaktywnych funkcji naszej strony;
• aby zapewnić na naszej stronie bezpieczeństwo;
• aby zmierzyć i zrozumieć efektywność reklam, które prezentujemy użytkownikom, oraz aby dostarczać najbardziej odpowiednie treści reklamowe, w szczególności badanie satysfakcji konsumenta oraz inne badania;
• aby odpowiedzieć na zapytania i wnioski złożone przez odpowiednie organy i urzędy.

3. Udostępnianie Państwa danych.
3.1 Nie sprzedajemy Państwa danych osobowych w celach komercyjnych.
3.2 Możemy przekazać Państwa dane osobowe w celu przetwarzania innym spółkom z naszej grupy (spółka matka oraz inne spółki z grupy kapitałowej) w celu wsparcia nas w wykonywaniu zadań, o których mowa w rozdziale 2 powyżej (Wykorzystanie danych) w zgodzie z obowiązującym prawem.
3.3 Możemy udostępnić Państwa dane, w ściśle określonych celach oraz zakresie, podmiotom trzecim takim jak:
• Partnerzy biznesowi: dostawcom i podwykonawcom w celu wykonania umów, które zawrzemy z nimi lub z Państwem. Dotyczy to w szczególności następujących podmiotów: przewoźnicy, usług logistycznych, usług obsługi konsumentów;
• Dostawcy usług analitycznych oraz wyszukiwarek, którzy wspierają nas w rozwijaniu i optymalizacji naszej strony.
• Dostawcy rozwiązań technicznych, które pozwalają nam wysyłać do Państwa wiadomości (w tym wiadomości marketingowe oraz badania satysfakcji konsumentów, jeżeli zgodzicie się na otrzymywanie takich informacji), w szczególności dostawcom usług zbiorowej wysyłki mailingu.
3.4 Możemy również udostępnić Państwa dane osobowe podmiotom trzecim jeżeli zostaniemy do tego zobligowani przez przepisy prawa.
4. Przechowywanie danych osobowych.
Wszystkie informacje, które Państwo podajecie, lub które zbieramy na Państwa temat, są przechowywane na bezpiecznych serwerach. Wszystkie transakcje płatności w sieci będą szyfrowane przy wykorzystaniu protokołu SSL oraz będą przetwarzane przez zewnętrznych dostawców usług. Nie przechowujemy i nie zbieramy informacji dotyczących kart kredytowych i debetowych.
5. Obowiązek starannego działania.
Jeżeli skonstruowali Państwo hasło, przy wykorzystaniu którego mają Państwo dostęp do części naszego serwisu („Konto użytkownika”), jesteście odpowiedzialni za utrzymanie go w tajemnicy. Prosimy, abyście nikomu nie podawał tego hasła. Jeżeli podzielicie się Państwo swoim hasłem z osobami trzecim, będziecie odpowiedzialni za wszelkie aktywności tych osób na Państwa Koncie. Ujawnienie hasła może skutkować utratą kontroli nad Państwa danymi osobowymi, które mogą zostać wykorzystane aby zaciągać prawnie wiążące zobowiązanie w Państwa imieniu. Jeżeli Państwa hasło zostało w jakikolwiek sposób ujawnione, niezwłocznie poinformujcie nas o tym oraz zmieńcie swoje hasło. Poza procesem logowania do systemu nigdy nie prosimy Państwa o podanie hasła.

Przesyłanie danych przez Internet nigdy nie jest całkowicie bezpieczne. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby chronić Państwa dane, jednak nigdy nie możemy zapewnić bezwzględnego bezpieczeństwa danych, które przesyłacie do naszego serwisu. Transmisja danych odbywa się na Państwa ryzyko. Kiedy Państwa dane dotrą do nas, zapewnimy odpowiednie procedury i zabezpieczenia aby nie dopuścić do nieupoważnionego dostępu do danych.
6. Państwa prawa.

6.1 Informacje marketingowe. Macie Państwo prawo żądać, aby Państwa dane nie były przetwarzane w celach marketingowych. Przy zbieraniu danych informujemy, jeżeli zamierzamy wykorzystywać podane dane w tym celu. Możecie Państwo zaprotestować przeciwko takiemu wykorzystaniu danych poprzez zaznaczenie odpowiednio pola na formularzach, których używamy do zbierania Państwa danych. Możecie Państwo złożyć odpowiednie oświadczenie również kontaktując się z obsługą klienta np. wysyłając wiadomość na adres e-mail tavex@tavex.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu (22) 114 00 20.
6.2 Dostęp do danych. Poprawianie i usuwanie. Macie Państwo prawo dostępu do danych oraz ich poprawiania. Większość danych możecie sprawdzić i zaktualizować logując się do swojego Konta w naszym serwisie. Co do zasady, nie będziemy ręcznie modyfikowali Państwa danych osobowych z uwagi na to, że ich weryfikacja na odległość jest utrudniona. Jeżeli odkryjecie, że dane są nieaktualne lub błędne, Państwa obowiązkiem jest uaktualnienie ich w serwisie. Na wniosek przesłany do Tavex zamkniemy Państwa konto tak szybko jak to możliwe. Po zamknięciu konta będziemy przechowywali dane osobowe, jeżeli wymaga tego prawo, w szczególności w celu zapobiegania oszustwom, rozwiązania sporów, rozwiązywania problemów, wsparcia w zakresie postępowań sądowych lub podjęcia innych kroków dozwolonych przez prawo.
7. Cookies.
Nasza strona używa cookies (niewielkich plików umieszczonych na dysku twardym użytkowników naszej strony) aby odróżnić Państwa od innych użytkowników serwisu. Pozwala nam to zapewnić Państwu najwyższą jakość naszych usług oraz ulepszać nasz serwis. Używamy „cookies” w celu analizy przepływu informacji, personalizacji usług, treści i reklam, mierzenia efektywności promocji oraz promocji zaufania i bezpieczeństwa.
Niektóre cookies zawierają dane osobowe. Większość cookies nie przechowuje informacji służących do identyfikacji użytkownika, a zawiera ogólne informacje takie jak sposoby w jakie użytkownik trafia na naszą stronę i jej używa lub jego lokalizację.
Część usług będzie dostępna dzięki użyciu cookies. Cookies mają cztery główne funkcje:

7.1 Niezbędne Cookies
Niektóre cookies są niezbędne do działania serwisu. Na przykład, niektóre cookies pozwalają identyfikować zalogowanych użytkowników i zapewniać im dostęp do całego systemu. Jeżeli zarejestrowany użytkownik wyłączy obsługę cookies, może on nie mieć dostępu do całej treści serwisu.
7.2 Wydajnościowe Cookies
Cookies mogą być używane do analizy jak użytkownicy używają serwisu oraz do monitorowania wydajności system. Pozwala to nam podwyższać jakość usług przez personalizowanie oferowanych treści oraz szybkie znajdowanie i naprawianie błędów. Na przykład, wydajnościowe cookies mogą być używane do śledzenia, które strony są najczęściej odwiedzane oraz do znajdywania stron, które powodują błędy. Te cookies mogą być również używane do podświetlania produktów lub usług, które mogą zainteresować użytkowników, w oparciu o ich wcześniejszą aktywność w serwisie.
7.3 Funkcjonalne Cookies
Umożliwiają zapamiętanie ustawień wybranych przez osobę odwiedzającą serwis.
7.4 Cookies reklamy behawioralnej
Możemy używać cookies aby dostarczać Użytkownikom reklamy, które są dla nich najodpowiedniejsze. Tavex może używać cookies podmiotów trzecich w celu badania rynku, śledzenia zwrotu, polepszania funkcjonalności strony oraz sprawdzania zgodności z niniejszą Polityką Prywatności oraz polityką zarządzania prawami autorskimi.
7.5. Google Analytics
Aby zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający korzystają z naszych witryn i aplikacji korzystamy z usługi Google Analytics. Oznacza to, że kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową lub korzystasz z jednej z naszych aplikacji mobilnych, przeglądarka automatycznie przesyła określone informacje do Google. Obejmuje to na przykład adres strony internetowej, którą odwiedzasz, oraz twój adres IP. Szczegółowe informacje o tym jak technologie Google gromadzą i przetwarzają dane dostępne są pod adresem https://www.google.com/policies/privacy/partners/.
Jeśli nie chcesz, aby w twojej przeglądarce wykorzystywana była usługa Google Analytics, to możesz zainstalować dodatek do przeglądarki Google Analytics. Więcej informacji na temat Google Analytics i polityki prywatności Google znajdziesz TUTAJ>>.

Użytkownicy mogą zrezygnować z plików cookies jeżeli ich przeglądarka na to pozwala, jednak rezygnacja może sprawić, że nie będą mogli w pełni korzystać z usług oferowanych przez serwis Tavex. Informacja jak wyłączyć cookies jest dostępna pod tym adresem: (http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/).
8. Zmiany Polityki Prywatności.
Zmiany wprowadzane w Polityce Prywatności zostaną ogłoszone na naszej stronie internetowej oraz, jeżeli będzie to konieczne, zostaniecie Państwo o tym poinformowany w wiadomości e-mail lub w inny sposób. Zmiany będą również dostępne w naszej siedzibie. Zmiany wchodzą w życie w momencie publikacji. Używanie serwisu po wprowadzeniu zmian jest jednoznaczne z ich akceptacją.
9. Kontakt i zażalenia.
Pytania, uwagi i wnioski dotyczące tej Polityki Prywatności są mile widziane i powinny być wysyłane do naszego biura obsługi klienta na adres e-mail: tavex@tavex.pl
Jeżeli zauważyli Państwo działanie sprzeczne z niniejszą Polityką Prywatności, prosimy o wysłanie wiadomość na powyższy adres lub kontakt z biurem obsługi klienta: (22) 114 00 20. W swoim zgłoszeniu opiszcie proszę, na czym polega sprzeczne działanie. Zajmiemy się Państwa zgłoszeniem niezwłocznie.

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego Tavex Sp. z o.o.
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów za pośrednictwem strony internetowej prowadzonej przez Sprzedającego pod adresem www.tavex.pl
Sprzedającym jest Tavex Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-116) przy ul. Świętokrzyskiej 32, zarejestrowana pod nr 0000518067 w Rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, REGON: 147351719, posiadającą NIP: 951 238 18 72, kapitał zakładowy w wysokości 300.000,00 złotych, zwany także zamiennie Tavex.
Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać pod adresem: Świętokrzyska 32, 00-116 Warszawa, pod numerem telefonu +48 22 114 00 20 lub adresem e-mail: tavex@tavex.pl.
1 – Definicje
1. Regulamin – niniejszy regulamin, określający zakres świadczenia usług drogą elektroniczną przez Tavex.
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w Regulaminie dokonuje zakupu za pośrednictwem strony internetowej.
3. Przedmiot transakcji – Towary wymienione i opisane na stronie internetowej tavex.pl.
4. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana na stronie internetowej, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
5. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Tavex a Klientem, z wykorzystaniem strony internetowej tavex.pl.
6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
7. Sklep – sklep stacjonarny firmy Tavex, zlokalizowany w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 32 i serwis internetowy dostępny pod adresem tavex.pl , za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie.
8. Oddział – wydzielony punkt sprzedaży Tavex, wskazany na liście Oddziałów prezentowanych na stronie tavex.pl
9. Dane Rejestracyjne – dane osobowe dobrowolnie podawane przez Kupującego w procesie rejestracji w Sklepie, które są za jego zgodą gromadzone i przetwarzane w uporządkowany sposób w Sklepie, na potrzeby wykonywanych przez Tavex czynności związanych z realizacją zamówień.
2 – Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej dostępnej pod adresem www.tavex.pl
2. Warunkiem złożenia przez Klienta Zamówienia w Sklepie, jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.
3. Firma Tavex prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sklepu stacjonarnego i strony www.tavex.pl.
4. Wszystkie oferowane w sklepie Tavex produkty są oryginalne, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
5. Kopiowanie i rozpowszechnianie treści zawartych w witrynie internetowej Sklepu, jak również zastosowanych rozwiązań, grafik, zdjęć Towarów na wszystkich polach eksploatacji bez pisemnej zgody Tavex jest zabronione.
3 – Składanie zamówień
1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.tavex.pl są cenami brutto w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki i ubezpieczenia.
2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową, telefonicznie, poprzez e-mail lub w siedzibie i oddziałach firmy Tavex.
3. Zamówienia przez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia w sklepie stacjonarnym można składać w godzinach pracy Sklepu.
4. Zamówienie złożone za pośrednictwem strony internetowej jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia, poda dane kontaktowe w tym adres e-mail, a w przypadku dostawy kurierem dokładny adres, na który ma być wysłany Towar.
5. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury VAT, które zostaną załączone do wysłanej przesyłki.
6. Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu, potwierdzającą otrzymanie Zamówienia.
7. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia.
8. Ze względu na uzależnienie cen złota i srebra inwestycyjnego od zmian na rynku finansowym, zapłatę przelewem bankowym należy zrealizować w przeciągu 1 godziny od daty i godziny złożenia zamówienia. Niedokonanie zapłaty w tym terminie może skutkować anulowaniem zamówienia.
9. Towary prezentowane w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93), są one jedynie zaproszeniem do składania ofert zakupu po stronie Użytkownika.
4 – Koszty i termin dostawy
1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia, podany telefonicznie lub mailowo.
2. Towar dostarczany i ubezpieczany jest przez firmę Pocztex. Istnieje również możliwość odbioru osobistego zamówienia w siedzibie Sprzedawcy (Świętokrzyska 32, 00-116 Warszawa).
3. W wypadku płatności przelewem lub kartą przesyłka dostarczana jest w terminie 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedającego.
4. Klient każdorazowo informowany jest drogą mailową o wysyłce towaru.
5. Klient obciążany jest kosztami dostawy i ubezpieczenia (wysyłki) określonymi w cenniku. Klient w każdej chwili może zapoznać się z cennikiem pod adresem: www.tavex.pl/pl/faq-gold/dostawa-ubezpieczenie/
6. Przesyłka dostarczana jest na podany przez Klienta adres, a odbiór przesyłki przez osobę, która wskazała, że jest upoważniona do odbioru przesyłki w jego imieniu, uważany jest za skuteczny. Tavex nie ponosi odpowiedzialności za błędne wskazanie adresu doręczenia przez Klienta.
5 – Płatności
1. Do każdego sprzedanego towaru wystawiany jest paragon lub faktura.
2. Płatność za zamówiny Towar może nastąpić przelewem na konto Sprzedawcy.
3. Tavex dopuszcza możliwość zapłaty za Towar w walutach innych niż złoty polski. Przeliczenie równowartości danej waluty na złote polskie nastąpi z uwzględnieniem kursów walut wskazanych przez Sprzedawcę.
6 – Odstąpienie od umowy
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie, na adres Sprzedawcy, oświadczenia przed upływem wskazanego w prawie terminu.
2. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa uważana jest za niezawartą. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Pieniądze zostają zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwrotu nienaruszonego Towaru.
4. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w wypadku produktów, których cena zależy od ruchu cen na rynkach finansowych (Dz. U. 2014 poz. 827, Art. 38, pkt. 2).
7 – Procedura reklamacji
1. Reklamacje należy składać na adres Sprzedawcy.
2. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu.
3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca wymieni Towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Towaru, według wyboru Klienta.
4. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego Towaru zostaną Klientowi zwrócone niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji na jego korzyść.
5. Dostawa Towaru jest dokonywana z prawem do sporządzenia protokołu będącego podstawą do ewentualnej reklamacji, w przypadku nie przyjęcia go z powodu uszkodzonego opakowania.
6. Klient traci uprawnienia do reklamacji, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomił sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
8 – Dane osobowe
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów Sklepu w związku z zakupami jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umowy sprzedaży, w związku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do Klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
3. Informacje o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzonych danych:
• W trakcie składania zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „zamów”, Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym, mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta;
• Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Sprzedawcy, na adres tavex@tavex.pl;
• Klient ma możliwość zmiany wprowadzonych danych podczas tworzenia konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
4. Klienci dokonujących zakupów w Sklepie mają możliwość utworzenia konta klienta. Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie przez Klienta formularza rejestracyjnego.
5. Rejestracja jest dobrowolna i bezpłatna.
6. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.
7. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
9 – Zmiana regulaminu
1. Informacje o wszelkich zmianach w Regulaminie będę niezwłocznie publikowane na stronie Sklepu.
2. Klienci posiadający konto w sklepie zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
3. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania, nastąpiła zamiana Regulaminu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie będą możliwe.
4. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian, przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
5. Zamówienia złożone przez Klienta przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.
10 – Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeksu postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).

Data publikacji Regulaminu: 25.05.2018

Ogólne zasady i warunki handlowe

Zamawiając produkty na stronie www.tavexplus.pl klient akceptuje poniższe warunki handlowe.

Złożenie zamówienia i płatność

Złożenie zamówienia na stronie www.tavexplus.pl jest traktowane jako zamiar zakupu określonego produktu w cenie podanej na stronie.

Po złożeniu zamówienia klient otrzyma fakturę za zamówione produkty, a następnie będzie miał możliwość dokonania płatności z tytułu faktury. Płatność musi być wykonana z konta osoby składającej zamówienie.

Pieniądze za złożone zamówienie muszą zostać przelane w dzień roboczy w przeciągu jednej godziny od złożenia zamówienia. W okresie dni wolnych od pracy oraz świąt państwowych (podczas przerw w pracy banków) wszystkie przelewy zlecone przed godziną 8.00 w pierwszym dniu roboczym są uznawane za wykonane w określonym wyżej limicie czasowym.

Dostawa

Zamówienie zostanie sfinalizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy Tavex, wówczas przesyłka zostanie przygotowana i wysłana.

Jeżeli wpłata zostanie zaksięgowana przed godziną 16:00, dostawa nastąpi w następnym dniu roboczym. W przeciwnym przypadku zamówienie zostanie dostarczone w następnym lub kolejnym dniu roboczym.

Podana cena dostawy jest stosowana wyłącznie do przesyłek dostarczanych na terenie Polski.

Odbiór osobisty

Po wykonaniu przelewu na konto Tavex klient może odebrać zamówiony produkt w wybranym punkcie odbioru. Jeżeli zamówiony produkt będzie niedostępny w wybranej placówce firma Tavex skontaktuje się z Państwem w celu określenia warunków dostawy.

Odbioru zamówienia może dokonać wyłącznie osoba, która zamówiła i zapłaciła za towar.

Anulowanie zamówienia

Klient ma prawo do anulowania zamówienia do momentu dokonania płatności na konto Tavex.

Zamówienie zostanie automatycznie anulowane w przypadku, gdy klient nie dokona przelewu środków za wystawioną fakturę w czasie 1 godziny od złożenia zamówienia.

Tavex zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia w przypadku, gdy sprzedaż zamówionych produktów jest niemożliwa ze względu na nadzwyczajne okoliczności i w takim wypadku dokona natychmiastowego zwrotu środków wpłaconych przez klienta za zamówienie, które nie zostanie realizowane.

Potencjalnymi przyczynami do anulowania zamówienia są:
– awaria systemu informatycznego powodująca nieprawidłowości w danych dotyczących cen produktów oraz stanów magazynowych
– problemy z dostawą w przypadku, gdy zamówiony towar nie zostanie dostarczony zgodnie z terminem
– nadzwyczajne sytuacje na rynku światowym powodujące znaczące zmiany cen srebra

W przypadku anulowania zamówienia z powyższych przyczyn Tavex skontaktuje się z klientem, aby określić warunki zwrotu środków przelanych przez klienta na konto Tavex w związku z anulowanym zamówieniem.

Dane klientów

Firma Tavex wymaga od klientów podania danych, które będą wykorzystywane w przypadku konieczności skontaktowania się z klientem, a także do informowania klienta o kwestiach dotyczących złożonego zamówienia oraz dokonania szczegółowych ustaleń związanych ze złożonym zamówieniem.

Na przykład, jeżeli wybrany przez klienta punkt odbioru okaże się niedostatecznie zaopatrzony, podanie danych kontaktowych pozwoli firmie Tavex na przekazanie klientowi informacji o terminie dostawy lub zaproponowanie innego punktu odbioru zamówionych produktów, oszczędzając w ten sposób czas klienta.

Firma Tavex zobowiązuje się do nieprzekazywania danych podanych przez klientów podmiotom trzecim.

Na wszelkie pytania dotyczące korzystania z naszego sklepu internetowego www.tavexplus.pl, na które nie znaleźli Państwo odpowiedzi, z przyjemnością odpowiemy pod numerem telefonu +48 22 114 00 20, poprzez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt lub poprzez adres e-mail: tavexplus@tavex.pl.

Bulgaria – TAVEX EOOD

Tavex Head Office

Serdika Centre

Blvd. Sitnyakovo 48, Sofia (view location: floor -1, across from Picadilly)
tel.: +359 2 9888 666
➲ skype: tavex.eood
e-mail: tavex@tavex.bg
website: www.tavex.bg

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 22:00

The Mall

Blvd. Tsarigradsko 116, Sofia (view location: floor -2, across from Carrefour)
tel.: +359 2 9888 666

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 22:00

Mall of Sofia

Blvd. Al Stamboliiski 101, Sofia (view location)
tel.: +359 2 9888 666

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 22:00

Paradise Centre

Blvd. Cherni Vrah 100, Sofia (view locationfloor -2, across from Carrefour)
tel.: +359 2 9888 666

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 22:00

Djumayata

Aleksander Batenberg 2, Plovdiv (view location)
➲ tel.: +359 32 33 66 66

Opening hours:
Mon – Fri, 08:30 – 20:00
Sat – Sun, 09:30 – 20:00

Grand Mall

Andrey Saharov 2, Varna (view locationfloor -1)
tel.: +359 52 80 99 80

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 22:00

Galeria Mall

Yanko Komitov 6, Burgas (view locationfloor -0)
tel.: +359 56 90 66 66

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 22:00

Denmark – TAVEX A/S

Tavex Head Office

Hovedbanen

Bernstorffsgade 16, 1577 Copenhagen V (view location)
tel.: +45 33 11 15 10
skype: tavexdk
e-mail: tavex@tavex.dk
website: www.tavex.dk

Opening hours:
Mon – Sun, 08:00 – 20:00

Estonia – TAVID AS

Tavex Head Office

Aia 5, 10111 Tallinn (view location)
tel.: +372 627 9900
skype: tavid.est
e-mail: tavid@tavid.ee
website: www.tavid.ee

Opening hours:
Mon – Fri, 09:00 – 19:00
Sat, 09:00 – 17:00
Night Exchange open 24h

Kristiine Shopping Centre

Endla 45, Tallinn (view location)
tel.: +372 665 0544

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 21:00

Järve Selver Shopping Centre

Pärnu mnt 238, Tallinn (view location)
tel.: +372 667 3588

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 21:00

Rocca Al Mare Shopping Centre

Paldiski mnt 102, Tallinn (view location)
tel.: +372 665 9049

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 21:00

Sikupilli Prisma Shopping Centre 

Tartu mnt 87, Tallinn (view location)
tel.: +372 600 1444

Opening hours:
Mon – Sun, 09:00 – 21:00

Ülemiste Shopping Centre

Suur-Sõjamäe 4, Tallinn (view location)
tel.: +372 635 9072

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 21:00

Lõunakeskus Shopping Centre

Ringtee 75, Tartu (view location)
tel.: +372 731 5541

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 21:00

Finland – TAVEX OY

Tavex Head Office

Fabianinkatu 12, 00100 Helsinki (view location)
tel.: +358 9 68 149 149
skype: tavex.fi
e-mail: tavex@tavex.fi
website: www.tavex.fi

Opening hours:
Mon – Fri, 09:00 – 18:00
Sat, 10:00 – 16:00

Railway Station, Helsinki

(view location)

Opening hours:
Mon – Fri, 10:00 – 18:00

Latvia – TAVEX SIA

Tavex Head Office

Elizabetes 21a, Riga, LV-1010 (view location)
tel.: +371 6720 5533
e-mail: tavex@tavex.lv
websites: www.tavex.lvwww.tavexdavanas.lv

Opening hours:
Mon – Fri, 09:00 – 19:00
Sat, 10:00 – 17:00

Alfa Shopping Centre 

Brīvības g. 372, Riga (view location)
tel.: +371 6707 6475

Opening hours:
Mon – Sun, 09:00 – 22:00

Spice Shopping Centre

Lielirbes 29, Riga (view location)
tel.: +371 6605 1815

Opening hours:
Mon – Sun, 09:00 – 22:00

Mols Shopping Centre

Krasta 46, Riga (view location)
tel.: +371 6703 0491

Opening hours:
Mon – Sun, 09:00 – 22:00

Origo Shopping Centre 

Stacijas square 2, Riga (view location)
tel.: +371 6707 3115

Opening hours:
Mon – Sun, 10:00 – 21:00

Norge – TAVEX GULL OG SØLVAS TAVEX AS

Tavex Head Office

Karl Johans gate 1, 0154 Oslo (view location: entrance from Jernbanetorget)
tel.: +47 2 389 7122
mobile: +47 41 41 5328
skype: Tavex-Norge
e-mail: tavex@tavex.no
website: www.tavex.no

Opening hours:
Mon – Fri, 09:00 – 21:00
Sat, 09:00 – 18:00

Sweden – TAVEX AB

Tavex Head Office

Smålandsgatan 9, 111 46 Stockholm (view location)
tel.: +46 8 678 2030
 fax: +46 8 678 0222
skype: tavexab
e-mail: tavex@tavex.se
website: www.tavex.se

Opening hours:
Mon – Fri, 09:00 – 18:00
Sat, 11:00 – 16:00

Tavex Liljeholmstorget Galleria

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm (view location)
tel.: +46 8 681 0930

Opening hours:
Mon – Fri, 10:00 – 20:00
Sat – Sun, 10:00 – 18:00

Tavex Solna Centre

Solna Torg 13, 171 45 Solna (view location)
tel.: +46 8 637 0003

Opening hours:
Mon – Fri, 10:00 – 20:00
Sat, 10:00 – 18:00
Sun, 11:00 – 18:00

Tavex Farsta Centre

Farsta Torg 12, 123 47 Farsta (view location)
tel.: +46 8 605 8883

Opening hours:
Mon – Fri, 10:00 – 20:00
Sat, 10:00 – 18:00
Sun, 11:00 – 17:00

Tavex Täby Centre

Östra Galleriagången 1090, 183 34 Täby (view location)
tel.: +46 8 678 2030

Opening hours:
Mon – Fri, 10:00 – 20:00
Sat, 10:00 – 18:00
Sun, 10:00 – 17:00

Najczęściej zadawane pytania

Zanim wyślesz do nas wiadomość upewnij się, że odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się poniżej.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Bezpośrednio po złożeniu zamówienia na adres e-mail wskazany w zamówieniu zostanie wysłana faktura pro-forma. Na fakturze będzie widoczny jej numer, wartość zamówionych towarów oraz klika numerów kont bankowych, na które można dokonać płatność za złożone zamówienie. Podczas przygotowywania przelewu należy pamiętać o umieszczeniu numeru otrzymanej faktury w polu „tytułem” przelewu, abyśmy mogli odpowiednio przyporządkować Państwa płatność. Państwa zamówienie zostanie zrealizowane wyłącznie w przypadku opłacenia faktury w przeciągu godziny od złożenia zamówienia.

Jakie sposoby płatności są akceptowane przez firmę Tavex?

Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie internetowym należy niezwłocznie dokonać przelewu środków na jedno z naszych kont bankowych podanych na fakturze. Należy pamiętać o umieszczeniu numeru faktury, jeżeli numer faktury okaże się być zbyt długim proszę umieścić same cyfry pomijając kod kraju oraz myślniki.

PKO BP S.A.

SWIFT: BPKOPLPW

PL56 1020 1097 0000 7902 0266 3326 (Tylko PLN)

Pekao S.A.

SWIFT: PKOPPLPW

PL10 1240 5950 1111 0010 5947 8806 (Tylko PLN)

BZ WBK S.A.

SWIFT: WBKPPLPP

PL59 1090 1056 0000 0001 2411 3587 (Tylko PLN)

Raiffeisen Bank Polska S.A.

SWIFT: RCBWPLPW

IBAN: PL82 1750 0009 0000 0000 2797 8851 (Tylko PLN)

Za zamówienia złożone w sklepie internetowym mogą Państwo zapłacić w PLN, EUR, USD lub GBP. Jeżeli chcą Państwo dokonać zapłaty za fakturę w innej walucie niż PLN prosimy o skontaktowanie się z nami pod numerem +48 22 114 00 20 w celu uzgodnienia szczegółów płatności.

Opłatę za zamówienie złożone w naszym serwisie internetowym można dokonać poprzez dokonanie przelewu bankowego na jedno z podanych na fakturze kont bankowych.

Firma Tavex akceptuje płatności dokonane w obcych walutach, jednakże transakcja musi zostać dokonana w PLN. Zawsze oferujemy Państwu najlepszy kurs walut w przypadku dokonywania przez Państwa zakupu złota lub srebra. Nie wahajcie się zapytać naszego konsultanta o bardziej korzystny dla Państwa kurs.

Ważny dokument tożsamości będzie niezbędny także przy dokonywaniu transakcji o wartości przekraczającej 15 000 EUR (równowartość w PLN).

Dokumentacja poświadczająca źródło pochodzenia gotówki będzie konieczna w przypadku transakcji opiewających na większe sumy.

Zapomniałem umieścić odwołania do numeru faktury, co powinienem zrobić?

Każda faktura posiada inną wartość, w związku z tym zwykle nie mamy problemów z przyporządkowaniem płatności do Państwa zamówienia. Zalecamy jednak skontaktowanie się z nami i poinformowanie o braku odwołania do numeru faktury w zleconym przelewie bankowym pod numerem telefonu 22 114 00 20 lub adresem e-mail tavex@tavex.pl.

Czy mogę dokonać transakcji zakupu złota lub srebra z wysyłką za pobraniem?

Nie ma takiej możliwości. Tavex akceptuje przelewy bankowe wykonane w przeciągu godziny od złożenia zamówienia. Nie ma możliwości wysyłki zamówionego towaru za pobraniem.

Czy dokonując zakupów w Tavex ponoszę dodatkowe opłaty?

Przelewy bankowe na konto Tavex nie są obciążone dodatkowymi kosztami poza tymi znajdującymi się na fakturze (koszt produktów oraz koszt ich dostawy). Firma Tavex nie dolicza żadnych opłat podczas dokonywania transakcji zakupu złota jeżeli zapłata za transakcję jest dokonywana gotówką lub przelewem bankowym. 

Czy ktoś inny może dokonać zapłaty za moje zamówienie?

Zamawiający, osoba dokonująca zapłaty oraz odbiorca muszą być tą samą osobą, niezależnie od tego czy opłata za zamówienie jest realizowana za pośrednictwem przelewu bankowego czy też karty debetowej/kredytowej.

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie zostanie automatycznie anulowane w przypadku braku płatności na jedno z naszych kont w wyznaczonym czasie. Jeżeli chcecie Państwo anulować wasze zamówienie prosimy o kontakt pod numerem 22 114 00 20 lub tavex@tavex.pl.

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Zamówienie zostaje wysłane najczęściej tego samego lub następnego roboczego dnia od otrzymania płatności. Zamówienie powinno następnego dnia zostać dostarczone na wskazany przez Państwa adresJeżeli wybraliście Państwo odbiór zamówionych produktów w jednym z naszych oddziałów, produkty będą gotowe do odbioru w wybranej placówce w dniu, w którym otrzymamy Państwa płatność. W przypadku braku możliwości natychmiastowego wysłania Państwa zamówienia zawsze kontaktujemy się z Państwem, aby ustalić termin dostawy produktów.

Czy mogę zamówić produkty, które w polu zapasy magazynowe mają informację „brak w magazynie”?

Produkty oznaczone statusem „brak w magazynie” nie są możliwe do zamówienia poprzez nasz sklep www.tavex.pl. W takim wypadku zalecamy skontaktowanie się z nami telefonicznie pod numerem 22 114 00 20 aby zweryfikować możliwość złożenia zamówienia na wybrane produkty

Czy firma Tavex wysyła swoje produkty także poza granice Polski?

Prosimy o skontaktowanie się w sprawie wysyłki z naszymi pracownikami pod numerem telefonu 22 114 00 20 lub adresem e-mail tavex@tavex.pl.

W jaki sposób opakowywane są towary zamówione w sklepie firmy Tavex?

Produkty zamówione w naszym sklepie pakowane są w sposób dyskretny (bez logo dostawcy) i gwarantujący dobre zabezpieczenie produktu.

W jaki sposób Tavex wysyła zamówione produkty?

Zamówienia wysyłane są kurierem z możliwością ubezpieczenia na całkowitą wartość zamówienia.

Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie Tavex?

Przy każdym zamówieniu klient decyduje czy chce, aby zamówiony towar został do niego wysłany, czy też odbierze go osobiście w naszym biurze przy ul. Świętokrzyskiej 32 w Warszawie. 

Jak to możliwe, że Tavex oferuje towary w tak niskich cenach?

Tavex Sp. z o.o. jest częścią grupy Tavid/Tavex, posiadającej oddziały w ośmiu krajach (Polsce, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie) i jest jednym z największych dystrybutorów metali szlachetnych w Unii Europejskiej. Grupa Tavid/Tavex zajmuje się dystrybucją znaczących ilości produktów produkowanych przez znane światowe marki takie jak Valcambi. Dzięki temu jesteśmy w stanie konkurować z innymi sprzedawcami oferując Państwu najniższe ceny na rynku.

Czy Tavex sprzedaje produkty, których nie ma na stanie?

Firma Tavex to poważny partner biznesowy i dlatego też zdajemy sobie sprawę z tego, że bardzo istotną sprawą jest to by nie dochodziło do sytuacji kiedy sprzedajemy produkty, których nie mamy na stanie. Zawsze gwarantujemy klientom wysyłkę zamówionych produktów natychmiast po otrzymaniu płatności za zamówienie.

Co to jest uncja trojańska?

Uncja trojańska to jednostka miary. Jedna uncja trojańska to 31.1 grama.